لیست بهترین پماد سوختگی
پمپ برتولینی
اتوماسیون صنعتی چیست؟
آهنگ جدید محمد لطفی به نام «تو»
آموزش کراتینه مو در ایران صورت
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باب الحوائج
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

آب و هوای دبی در فصول مختلف


دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. به لطف این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. برای دیدن سازه های منحصر به فردی که در هیچ کجای دنیا یافت نمی شوند، از جمله برج خلیفه، سواحل زیبا و بیابان های بکر، به دبی بروید. اما قبل از سفر به دبی نکاتی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید، در ادامه مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه کنید را به تفصیل بیان می کنیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

در نظر گرفتن فاکتور آب و هوا قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه هوای این شهر معمولا آفتابی و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند شرایط آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بنابراین در بهار و تابستان هوا بسیار گرم و آزاردهنده می شود و میانگین دمای شهر به حدود 48 درجه سانتی گراد می رسد.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه و از نوامبر تا پایان فوریه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه متغیر است و حتی می توانید در سواحل آبی زیبای دبی شنا کنید و از بیابانی که اطراف آن را احاطه کرده است لذت ببرید.


مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگری که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید، مدت زمان پرواز است. پرواز مستقیم تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل دبی کدام است؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از سفر به دبی باید انجام دهید، رزرو در یکی از این هتل هاست. این شهر مدرن تعدادی از بهترین هتل های جهان را برای پذیرایی از مسافران دارد. در ادامه تعدادی از هتل های مجلل این شهر را معرفی می کنیم.

هتل برج های جمیرا امارات


هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و خدماتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بی نظیر با غذاهای بین المللی می باشد. این هتل همچنین دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی مال به این هتل نزدیک است و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل رافلز عبارتند از: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP.

انوانی: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید


هتل ها و تاج دبی

هتل تاج یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق و چشم اندازی زیبا از شهر است. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه


هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا ویو منظره ای خیره کننده از خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران مختلف اشاره کرد که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره مدرن با 225 اتاق است که تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و تا ساحل دبی 30 دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این، خدمات این هتل به شما این امکان را می دهد که خاطرات زیبایی از سفر به دبی بسازید.

آدرس: دبی، قایق بادبانی و باشگاه گلف


هتل مینا سلام

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و خلیج می باشد. منظره دریا و آب در کنار کویر شهر دبی تضاد جالب و منحصر به فردی را ایجاد کرده است، علاوه بر این، هتل مینا السلام دارای اتاق های ویژه معلولان و سالمندان است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


آخرین کلمه

در این مقاله سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی راهنمای کامل و کاملی ارائه کنیم تا سفری به یاد ماندنی داشته باشید. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معروف و محبوب سعادت رنت استفاده کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.