لیست بهترین پماد سوختگی
پمپ برتولینی
اتوماسیون صنعتی چیست؟
آهنگ جدید محمد لطفی به نام «تو»
آموزش کراتینه مو در ایران صورت
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باب الحوائج
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ده فرمان دبی مال

 

اینترنت رایگان در سر تا سر هتل وجود دارد و خدمات هتل بصورت ۲۴ ساعته در اختیار میهمانان قرار میگیرد. ایستگاه مارینا دبی (Dubai Marina): اگر در این ایستگاه پیاده شوید و به آن سمت اتوبان بروید، بعد از طی مسیری به JBR میرسید که یک پلاژ عمومی و رایگان است و اطرافش پر است از برجهای بلند و کافه و رستوران که غروبها هم محل دور دور ماشینهای مدلبالا است. ساحل دبی ازامکانات رفاهی بسیاری برای تفریح و گشت و گذار و صرف غذا، در فضای باز برخوردار است، مانند: باشگاه ورزشی، 25 فروشگاه ،41 رستوران و کافه، اینترنت رایگان، محوطه بازی کودکان و قطاری که مسافران را در ساحل دبی می گرداند که همین امرسبب جذب گردشگران تور ارزان دبی به این مکان می شود. در طبقه سوم برای کودکان یک زمین بازی وجود دارد که دارای آبنمای موزیکال نیز است. باید بدانید که مردمان دبی بیشترین احترام را به توریستان قائل هستند و به چشم مهمان به آنها نگاه میکنند با قهوه، میوه، میوه خشک شده و خرما از آن ها پذیرایی می کنند تا دیده مثبتی را به آنها نشان دهند؛ همچنین رفتار مردم دبی با ایرانیان طوری است که شما احساس میکنید در کشور خود اقامت دارید و سعی میکنند که شما احساس غریبی نکنید و سفری بیاد ماندی داشته باشید. در مورد آقای احمد شریعت با عنایت به ماده ۱۳۴ و با توجه به سن متهم (۲۵ سال) و عدم سابقه کیفری وی و اینکه به لحاظ ثبت مطالب سایت وی در موتور جستجوگر گوگل به هیچ وجه امکان از بین رفتن آثار جرم نمی رفته و دلیلی بر فرار متهم نیز وجود نداشته است، تعیین قرار وثیقه ۱۰۰ میلیونی که یکی از سنگین ترین قرارهای وثیقه می باشد، چندان موجه و قانونی به نظر نمی رسد و از دادسرای محترم به عنوان حافظ حقوق محترمه اشخاص انتظار می رود نسبت به تغییر قرار و تعیین قرار سبک تر برای این پرونده اقدام نماید.

د- در مواردی که آزاد بودن متهم موجب از بین رفتن آثار و دلایل جرم شده و یا باعث تبانی با متهمان دیگر یا شهود و مطلعین واقعه گردیده و یاسبب شود که شهود از ادای شهادت امتناع نمایند. بازار طلای دبی با نام ” سوق طلا ” نیز در میان عموم مردم و گردشگران نیز شناخته می شود و نمونه یک جاذبه تفریحی مهم برای گردشگران برای گذراندن تعطیلات خود در دبی میباشد ، ضمنا بازار طلای دبی بسیار زیاد شبیه به بازار طلای کشورمان در شهر تهران است ، ویترین های مملو از طلاهای درخشان و زرد ، النگوها و زنجیرهای بلند با انواع سنگهای قیمتی اعم از یاقوت و مروارید و … تا قبل از سال ۲۰۰۰ در کشور دبی تعداد محدودی برج وجود داشته است، اما با گذر زمان و بعد از سال۲۰۰۰ میلادی موج شگفت انگیزی در این کشور به راه افتاده وبرج های زیبا و با شکوهی در آن ساخته شد است . امکانات در اینجا کمیاب است - بدون رختکن، تخت آفتابگیر یا کیوسک - اما این بخشی از جذابیت آن است. پس میتوانی این خلأ را در تیم ملی پر کنی؟ پس به این پرسپولیس خیلی امیدواری درسته؟ دبی پایتخت گردشگری کشور امارات که برای جذب گردشگر دست به سرمایه گذاری های بسیاری زده است. یکی از مشهورترین موزه های دبی، موزه آینده است، که در کنار بزرگراه شهر، جاده شیخ زاید، مفتخر است. توانش را دارم ولی فکر میکنم الان همه فورواردها خیلی خوب دارند گل میزنند چون در این چند سال میدان دیدهاند و به پختگی رسیدهاند. با طراحی این نوع ساختار؛ چشم انداز های عالی به وجود خواهد آمد.

اگرچه تعیین نوع قرار تامین با دادگاه ( در سیستم فعلی دادسرا) است اما این اختیار موسع نبوده و به وسیله ماده ۱۳۴ همین قانون مضیق و محدود اجاره ماشین در دبی شده است. این موزه با دیگر موزههای امارات متفاوت است و در نوع خود یک نمونه منحصربفرد محسوب میشود. بقیه روز را هم توی خانه هستم اما اگر قرار باشد جایی بروم، ترجیح میدهم خانوادهام همراهم باشند.» تنها یک چیز است که به اندازه هنرنمایی در چمن فوتبال، غلامرضا رضایی را هم سرگرم میکند و هم راضی نگه میدارد؛ «پلی استیشن». ولی همان موقع هم توی زندگیام اتفاقهایی افتاد که خیلی به من کمک کرد تا در ادامه راهم موفق باشم. برای غلامرضا رضایی موبایل هم یک چیزی هست در همین حد. متنفر از موبایل و بدون ماشین! «برج العرب» لوکسترین هتل دبی و همچنین یکی از برجستهترین شاهکارهای مهندسی و معماری به شمار میرود که تماشای آن میتواند بسیار جذاب باشد. در سفر به دبی، این شهر ساحلی مدرن، با تفریحات آبی متنوعی روبهرو میشوید. این مجموعه تلفیقی از فرهنگهای مختلف در سراسر دنیاست که برایتان جالب توجه خواهد بود. سرسرهی آبی این مجموعه به نام Aquaconda بلندترین سرسرهی آبی دنیا است. محال است به این شهر سفر کنید و از مرکز تجاری تفریحی دبی مال بازدید نکنید.

در این بخش اتاق وحشتی برای دوستداران هیجان قرار دارد و در صورت علاقه میتوانید از فروشگاه این بخش وسایل و اجناس ترسناک خریداری کنید. گردشگران بهطور معمول 7 روز هفته از ساعت 12 ظهر تا 10 شب میتوانند از آن استفاده کنند و برای تهیه بلیط چرخ و فلک عین دبی میتوانند به بخش خرید بلیط عین دبی مراجعه کنند و به صورت آنلاین بلیط را خریداری کنند. بهترین پیشنهاد برای شما برای رسیدن به ساحل جمیرا استفاده از مترو می باشد. ساحل جمیرا یکی از بهترین مقاصد ساحلی در دبی است که با شنهای سفید خود گردشگران زیادی را مسحور میکند. دایوراماهای مختلفی که نشاندهندهی سبک زندگی سنتی در امارات است در موزه دیده میشود؛ مثلا صید مروارید یا زندگی بادیهنشینی. یک در بزرگ قلعه با میخهای آهنی و دیوارها و برجهای جنگزده آن گواه جنگ و درگیری هستند.هدف اصلی از پیدایش آن عرضه و ثبت زندگی سنتی بود که بخش عمدهای از آن با سرعت در حال محو شدن است. در عمق منطقه ی بزرگ پشت دبی پوشیده از شن، این پارک منزلگاه درختان بومی است و به عنوان بهترین پارک از نظر مشاهده و نظاره ی پرندگان است. آنها به شما اطمینان میدهند که اگر چیزهای تقلبی بفروشند، کسب و کارشان بسته خواهد شد و ممکن است در صورتی که دروغ میگویند از چهره آنها متوجه این قضیه شوید. آنها به اندازه کافی میفهمند که بتوانند تشخیص بدهند چه کسی زحمت میکشد و فقط دنبال این هستند که تیمشان خوب بازی کند و نتیجه بگیرد. این کار از نظر فنی خیلی به من کمک کرده. این بوتیکها به خصوص برای آن دسته از مسافران تور دبی جذاب است که دنبال مارکهای لباس شناختهشده نیستند و دوست دارند همواره لباسهایی خاص و متفاوت از دوستانشان بپوشند. یک ماه قبل از اینکه لیگشان شروع شود با اماراتیها به مشکل خوردم و لیگ هم که شروع شد، بازی نکردم.

سخت است که بازیکن پرسپولیس باشی و ستارههای لوکس سوار دایم کنارت ویراژ بدهند و خودنمایی کنند، آن وقت خودت مسافر هر روزه آژانسها باشی یا همراه بازیکنان، از خانه تا تمرین! سر تمرین هم یا با بچهها میروم یا با آژانس. روزها یا با تیم تمرین میکنم یا یک روزی مثل امروز، میروم سالن وزنه میزنم. اگر خواستم این کار را بکنم به جایی میروم که مثل پارسال نشود. خسته از دو نوبت تمرین روزانه همراهمان شد تا برایمان از حرفهایی بگوید که شاید هرگز آنها را به زبان نیاورده. کارهایی را که دوست داری، میتوانی در پلی استیشن انجام بدهی و بعد، همان میشود تمرین فکریات که بتوانی در زمین هم حرکاتی را که میخواهی انجام بدهی. در این بازی هم درست است که نتوانستم گل بزنم ولی تلاشم را کردم. این قنادی که بزرگترین شیرینیفروشی امارات و از بزرگترینهای جهان به حساب میآید، درست روبهروی آکواریوم دبی مال قرار دارد و در حالی که یک پاپکورن کاراملی از آن خریدهاید، میتوانید از تماشای موجودات دریایی آکواریوم لذت ببرید.ویول پاتیسری: «ویول پاتیسری» (Vivel Patisserie) واقع در طبقه زیر همکف بهخاطر چای عربی و شیرینیهایش معروف است. منطقه وسیع و مسطح ساحل جبل علی درست روبروی دومین جزیره مصنوعی از سه جزیره مصنوعی نخل شکل، نخل جبل علی است. ۲۵۰ متری (۸۲۰ فوت) در جزیره بلوواترز در امارات متحده عربی در فوریه ۲۰۱۳ اعلام شد. در این کابینها مهمانیهای لوکسی را برگزار میکنند و خاطرهای فراموشنشدنی میسازند. این بوتیکها در محیطهایی شیک، لباسهایی با رنگهای شاد و متنوع و طراحیهای روز جهان را در معرض دید مشتریان قرار میدهند. اکبر ترکان مشاور ویژه رییس جمهور ایران در اظهاراتی گفته است که تحریمهایی که امروز اعمال میشود سختتر و پیچیدهتر از تحریمهای گذشته است. درآمدهای حاصل از نفت و گاز طبیعی کمتر از ۵ درصد درآمد امارات را تشکیل میدهند.

مدیریت مالی صحیح: بهبود عملکرد مالی و کاهش هزینههای غیرضروری، به شرکت شما کمک میکند تا سودآوری خوبی را داشته باشید. چیزی که اذیتم کند نه خدا را شکر ولی استقبال خوب هواداران و باشگاه شوکهام کرد و از آن به بعد همه چیز رو به پیشرفت است. وقتی از امارات برگشتم همه چیز برایم خوب بود و فکر میکنم اتفاق خوبی را تجربه کردم. از جمله معروفترین بوتیکهای دبی میتوان به بامبا، کامپ تویر 102، کلکسیون DAS، کیمیا و وستالای بوتیک اشاره کرد. همه ما در پرسپولیس یک هدف داریم و تلاش میکنیم که به آن برسیم. شما در این مکان میتوانید عکسهای خلاقانه زیادی را ثبت کنید. مطمئناً از خطوط مد جواهرات آنها که شامل النگوهای انعطاف پذیر، دستبندهای گوش چوکر مد روز و سایر مواردی است که دارند بازدید کنید. کسب عنوان بهترین مرکز خرید دنیا در سال ۲۰۱۰، پر بازدیدترین مرکز خرید و سرگرمی جهان و خانه برترین برندهای روز عناوینی هستند که دبی مال به داشتن آنها افتخار میکند. اتوبان شیخ زاید، باغ معجزه دبی (Dubai Miracle Garden) و ساحل مارینا بهعنوان جاهای دیدنی نزدیک به لگولند دبی شناخته میشوند. تمامی این نکات باعث میشوند که از آکواریوم لاست چمبرز دبی به عنوان بزرگترین آکواریوم خاورمیانه یاد شود. همچنین یک سالن نمایشگاه بزرگ به نام چاینا کورت در مجموعه وجود دارد که سالانه رویدادهای متعددی در آن برگزار میشوند. البته میدانم که به خاطر من خیلی اذیت میشوند، مخصوصا مادرم که بهخاطر موفقیت من همیشه تلاش میکند و زندگیاش را برایم گذاشته اما خب من هم سعیام این است که محبتهایش را جبران کنم. هر چند فکر میکنم تا حالا نتوانستهام و از این به بعد هم هر کاری بکنم محبتهایش جبران نخواهد شد اما باید از او یک تشکر ویژه داشته باشم که همیشه همراهم بوده و تنهایم نگذاشته.

اینها اما خیلی به چشم غلامرضا رضایی نمیآید و میگوید که ماشین بازی، هرگز او را به آرامش نرسانده: «اصلا ماشین بازنیستم و این کار را دوست ندارم. «من معمولا خوب تصمیم میگیرم.» این راغلامرضا با اعتماد به نفس به زبان میآورد؛ اما یک چیزی هست که نمیگذارد حتی خودش، این اطمینان را باور کند. اینجا یکی از جاذبههایی است که پیشنهاد میشود تا هنگام سفر به دبی تجربه آن را از دست ندهید. در اینجا شما می توانید در هر سنی که هستید با دلفین ها ارتباط برقرار کنید و شنا کنید. برای رفتن به دبی میتوانید از طریق سرویس تهیه بلیت اسنپ و سرویس رزرو هتل اسنپ، زمان پرواز و محل اقامت خود را تعیین کنید. به گزارش «الخلیج آنلاین» بازار جواهرات طلا در عربستان شاهد داد و ستد سالانه 12 میلیارد دلاری و در امارات 12.8 میلیارد دلر و در قطر حدود 9 میلیارد دلاری است. در برج العرب، رستوران المحاره نیز قرار دارد که تمام دیوارها و سقف آن شیشهای بوده و زیر دریاست؛ به همین دلیل هنگام سرو غذا از منظره زیر آب هم میتوان لذت برد. اینها برای رسیدن به فوتبال و ماندن در آن کفایت میکند. از آنجایی که هتلهای لوکس دبی در برجهای بلند و معروف این شهر قرار دارند، میتوانند یکی از بهترین لوکیشن های دبی برای عکاسی به شمار آیند. هتل آتلانتیس دبی، یک مقصد بینظیر متشکل از دو ریزورت در سطح جهانی است که تجربیات فوقالعادهای برایتان به ارمغان میآورد؛ دنیای شگفتانگیزی از اقامت، صرف غذا، سرگرمی، جاذبهها و سلامتی. رسانه قطبنما: هیچ رویایی وجود ندارد که با اقامت در هتل آتلانتیس دبی به حقیقت نپیوندد؛ این یک اغراق نیست!

ضروری به نظر می رسد که دادستان محترم وضعیت متهم اخیر را که بیش از ۷۲ ساعت است در بازداشت به سر می برد و هیچ خبری از او در دست نیست مشخص نماید. هزاران فروشنده از سراسر جهان برای شرکت در این جشنواره به دبی میآیند تا آخرین محصولات خود را به معرض نمایش عموم بگذارند. این پارک زیاد شلوغ نیست و هرزمانی که به آن مراجعه کنید برای عکاسی بسیار مناسب است. در این بازار نیز چانهزنی رایج است و ممکن است برخی از اجناس اصل نباشند بنابراین اگر دنبال اجناس برند هستید بهتر است از اصل بودن آنها اطمینان حاصل کنید. طول بال این پرندگان به ۹۰ سانتیمتر میرسد و صدای آنها بیشتر به جیغ شبیه است. البته در هنگام خرید به این نکته دقت کنید که محصول خریداریشده دارای گارانتیهای بین المللی باشد و ولتاژ مصرفی آن متناسب با شبکهی برق ایران (۲۲۰ ولت) باشد. بازدید از این جاذبه، تجربهای فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.برای خرید بلیط دهکده جهانی دبی از طریق همین صفحه و یا تماس با کارشناسان تهران دبی اقدام کنید. از کامپیوتر، لپتاپ، موبایل و دوربینهای عکسبرداری و فیلمبرداری گرفته تا لوازم آشپزخانه مانند اجاق گاز، یخچال و ماشینهای لباسشویی و طرفشویی. آشپزخانه ها اوپن و کامل مجهز به وسایل پیشرفته است که بتوانید سرآشپز آشپزخانه خود باشید. البته پدرم که تقریبا 9-8 سال است فوت شده؛ ولی من و مادرم و خواهر و برادرم سه سال پیش آمدیم تهران و حتی چند ماهی که پارسال به اهواز رفتم آنها باز با من بودند. در عوض هر جا که رفته آنها را با خود همراه کرده و این شاید دلیل خوبی است برای ماندن غلامرضا رضایی در اصل فوتبال و نلغزیدن به بیراهه حاشیههایش.

وقتی به پرسپولیس آمدی چیزی بود که شوکهات کند و تو انتظارش را نداشته باشی؟ البته من بزرگترین درس را سالها قبل وقتی به سربازی رفتم از زندگی گرفتم. امروزه خرید از فروشگاه ها و مراکز معتبر در هنگام مسافرت به یکی از مهمترین کارهای اکثر مردم تبدیل شده است. بهترین کار، برنامهریزی برای یک تور مناسب در دبی و خرید هرآنچه است که به آن نیازمندید. شاید اصلاً مدافع حریف به خودشان گل بزند یا حتی گلر خودمان. اتفاقاً دوست داشتم محسن هم بود تا با هم برای پرسپولیس بازی کنیم و گل بزنیم. یک آزرا بود که 3-2 سال داشتم اما آن را فروختهام. شهرت را هم اصلا یادش رفته که میتواند میوه همین فوتبال باشد: «من فوتبال بازی میکنم چون عاشق آن هستم؛ نه اینکه فقط بهخاطر پول آمده باشم سراغش.» اما اگر روزی برسد که همین فوتبال، که برای غلامرضا رضایی جز عشق نیست تنها گزینه حذف شده از زندگی او باشد چه؟ پای صحبتهایش که مینشینی از همه جا و همه چیز برایت حرف میزند، جز پول. با او به زندگیاش در تهران سر زدیم و خاطرههایش از شیراز و آنچه که در دل تمام گفتههایش جا داشت. هنوز خیلی جا دارم برای پیشرفت. دنبال خط عوض کردن هم نیستم و همین شمارهام را چند سال است که دارم. ب - جرائم عمدی که حداقل مجازات قانونی آن سه سال حبس باشد. شتر شکم پر که در کتاب گینس هم ثبت شده است، از غذا های مجلل دبی می باشد که در مراسمات و سور ها تهیه می شود.

در فولاد هم همینطور. از اول هم محکم شروع کردیم و خوشحالم که تا الان توانستهایم نتیجه بگیریم. دارای بیش از ۱۴۰۰۰ فضای پارک با خدمات پارک کننده ماشین(افرادی که مسئول پارک ماشین هستند) و یک سیستم خودکار ارائه بلیط می باشد. اشاره نمود. شما می توانید یک روز کامل را به تفریح در این پارک آبی اختصاص دهید و از آن لذت ببرید. ولی انگار به خاطر گل نزدن به راهآهن از خودت ناراحتی؟ در این حالت چون هزینه نگهداری کالاهای قبلی بیشتر از سود فروش آنهاست، فروشگاه های مطرح دنیا آنها را به شعبه های فرعی خود منتقل کرده و با تخفیف زیاد به فروش می رسانند. البته شاید تجربه خیلی بدی هم نبود؛ هر چه باشد یک شوک به فوتبالت وارد کرد و با قدرت بیشتری به ایران برگشتی! او البته توجیه جالبی هم برای وابستگیاش دارد: «در خانه یا استراحت میکنم، یا بازی پلیاستیشن. نه ابزاری برای اس.ام.اس بازی و آن gameهای خاص. هنگام ورود به آکواریوم، برنامه زمانبندی تغذیه حیوانات و رویدادهای خاص را بپرسید. حسین مهدی زاده نراقی - انسان کامل / بازداشت یکی از وبلاگ نویسان حامی دولت فرصتی را فراهم آورد که فارغ از مسائل سیاسی؛ از منظر حقوقی به بازداشت هایی از این دست که متاسفانه روز به روز هم بر شمارشان افزوده می شود، داشته باشیم. شاید تصور کنید مانند بسیاری از ماکت های دیگر، این اسکلت هم ساخته دست انسان باشد. همین آدمک ها سبب شده اند تا در دنیا، آبشار دبی مال را به نام های هیومن واترفال یا آبشار انسان معرفی کنند. در پایان نیز متذکر می گردد که تبدیل قرار سنگین " وثیقه ۱۰۰ میلیونی " به قرار " بازداشت موقت " کاملا منافی ظاهر و باطن ماده ۳۲ و ۳۵ قانون آئین دادرسی کیفری است چرا که قرار بازداشت موقت مطابق نص صریح این مواد برای جرائمی است که مجازات آن اعدام ، رجم ، قطع عضو و .. باشد!

گفتنی است این متن به هیچ وجه به معنای دفاع از نوشته ها و اندیشه های غلط افرادی که با برخورد قوه قضائیه مواجه شده اند، نبوده و در بطلان برخی تفکرات سطحی و بی پشتوانه شکی وجود ندارد؛ بلکه هدف اصلی، ارزیابی و انطباق رفتار قوه قضائیه با قانون اساسی و سایر قوانین کشور است. نه مطالعه، نه تماشای فیلم و نه حتی فرصتی هست برای سر زدن به پاتوقهای خاصی که معمولا فوتبالیستها را میشود آنجا پیدا کرد. به قول خود او، بیشتر خستهاش میکند تا سرگرم: «موبایل معمولا برای من تفریح نیست و بیشتر از آن خسته میشوم. به گردشگران عرضه می شود. این دریاچه از بالا، به شکل دو قلب ادغام شده در هم می باشد. به خاطر این است که دارم روی خودم برنامهریزیهایی انجام میدهم تا بتوانم بیشتر از تواناییهایم استفاده کنم. من دوست دارم پرسپولیس برنده باشد و برای موفقیت همه یکدل شدهایم. حالا واقعا این برد به اندازه بازیهایی که خودت گل میزدی و پرسپولیس برنده میشد دلچسب بود؟ فروشگاه هاردیز در مرکز خرید مرکاتو در واقع یک رستوران است که شما بعد از گشت و گذار در طبقههای بازار و پیدا کردن احساس گرسنگی میتوانید به این فروشگاه مراجعه کنید و از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید. دبی مال علاوه بر فروش برندهای مختلف یک مجموعه تفریحی نیز به شمار می رود، زیرا در آن می توانید از شهربازی، سینما، شبیه ساز پرواز، رستوران و آکواریوم استفاده کنید.

Free photo close-up modern architecture office buildings حتما، ماستی (Masti) را از میان غذاهای هندی یا سالت (SALT) را از میان انوع برگرهای خوشمزهای که در خیابانهای این منطقه پخته میشوند، امتحان کنید. سطحی که در قسمت اتصال دو بال اصلی ساختمان قرار گرفته، نور را درطول روز بازتاب و داخل هتلها را روشنتر میکند. در این مرکز خرید حدود ۶ میانه بازار یا سالن اصلی وجود دارد که هر یک، از شهرها و جاذبه هایی که سیاح بزرگ مراکشی قرن چهاردهم یعنی ابن بطوطه در طول دوران زندگی خود ازآن ها دیدن کرده است، الهام گرفته شده است. شاید بتوان نماد اصلی امارات متحده را ساختمان برج العرب دانست. الان باز تلاش میکنم که به یک تیم خوب خارجی بروم ولی اگر هم نشد مهم نیست؛ در عوض سعی میکنم بهترین بازیهایم را برای تیم ملی و پرسپولیس انجام بدهم. آن موقع به یک تیم ضعیف رفتم و اشتباه کردم. این را هم گفته بودی که دوست داری همه بازیکنان تیم گل بزنند، نه فقط خودت! گری رادس پس از مهاجرت به دبی این رستوران بریتانیایی را در این شهر افتتاح کرد. بالاخره فوتبال را نمیشود پیشبینی کرد اما این را هم گفتم که همیشه به خاطر تیمام همه تلاشم را میکنم و هر چقدر بتوانم زحمت میکشم. در تمام این روزها اما او همیشه یک جمعه صمیمی را کنار خود داشته؛ «خانوادهاش».

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.