لیست بهترین پماد سوختگی
پمپ برتولینی
اتوماسیون صنعتی چیست؟
آهنگ جدید محمد لطفی به نام «تو»
آموزش کراتینه مو در ایران صورت
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باب الحوائج
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

10 تا از بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

 

در هنگام خواندن نیز به ساختار دقیق جملات توجه کنید و ترتیب پاراگراف ها و ساختارها را به خوبی فرا بگیرید. جالب است بدانید انگلیسی مدرن صرف فعل ندارد و از فعل های کمکی برای تغییر ساختار جمله بهره می برد. امروزه آموزش های خیلی متنوع با عنوان آموزش زبان انگلیسی از صفر عرضه می شوند. این اپلیکیشن توسط «British Council» طراحی شده و یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در زمینه دستور زبان در کل دنیا شناخته شده است و کاربران بیشماری دارد. ✅ یادگیری همزمان چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی (گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن). ✅ کسب توانمندیهای لغوی و درک کلمات. این موضوع درک زبان را برای زبان آموزان انگلیسی دشوار میکند. پس برای اینکه انگلیسی رو یاد بگیرید و روون صحبت کنید و خوب بتونید بشنوید باید ازش لذت ببرید و جزوی از زندگی روزمرتون بشه. بچهها عاشق کارتون هستند؛ پس از این علاقه برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. اما جالب است بدانید میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا وجود دارند که تسلط کاملی به زبان انگلیسی دارند چرا که از روش صحیح آموزش زبان انگلیسی بهره برده اند. فقط برای اینکه از این روش نتیجه بگیری راه و اصولی داره که در مقاله یادگیری زبان انگلیسی با فیلم کامل توضیح دادم.

آموزش زبان انگلیسی علاوه بر مهارتهای علمی در این زمینه مستلزم دانش شناختی و مهارتهای آموزشی خاص خود است. برای اینکه بتوان بهرهوری آموزش و یادگیری زبان را افزایش داد لینگوایج، محتوای اختصاصی برای زبانآموزان خود تولید کرده است که به وسیله آن، زبانآموزان میتوانند در منزل با استفاده از محتوای آموزشی در نظر گرفته شده که شامل: شعر، داستان، کارتون و… یادگیری انگلیسی در منزل به کمک یک همراه هدفمند مثل خودتان خیلی راحت تر است. باید درباره تعاملات انگلیسی هم یاد بگیریم که اصلا انگلیسی زبان ها چطور فکر میکنند! پس باید گرامر زمان های زبان انگلیسی از قبیل حال، حال استمراری، گذشته، گذشته استمراری، آینده و … اولش قطعا سخته خصوصا اگر به گرامر انگلیسی مسلط نباشی و توی جست و جو کردن تنبل باشی! اما اگر در هر موضوعی علاقه مان را نشان دهیم و بحث را پیش ببریم، شنونده هم ارتباط بیشتری برقرار می کند، در نتیجه مکالمه ای عالی شکل می گیرد. اساتید با تجربه مسیر را به شما نشان داده و در کمترین زمان شما را به آمادگی خوبی خواهند رساند. در این بازی یک تصویر به کودک نشان میدهید (مثلا سیب) و هرکس زودتر نام انگلیسی تصویر را گفت برنده است.

مثلا وقتی دارید به دانشگاه یا سرکار میرید روی موبایل تان به فایل های انگلیسی گوش کنید. یا مثلا روی هر وسیله ای در خانه برچسب انگلیسی بزنید و معادل انگلیسی ان را استفاده کنید. حتی اگر تو کشور انگلیسی زبان زندگی نمی کنید میتونید خارجی هایی رو پیدا کنید و باهاشون دوست بشید. ببین خارجی ها وقتی هم رو میبینن چطور تعامل میکنند و چطوری صحبت میکنند. میخوای با شرکت های خارجی کار کنی؟ شما باید بتونی داستان های روزمره ات رو روایت کنی. هرکس که مضارب عدد سه به او افتاد باید بگوید هوپ! اگر به عنوان والدین دغدغه آموزش زبان انگلیسی به کودک خود را دارید بهتر است به یک نکته مهم توجه داشته باشید! این ۸ مرحله رو از اول تا اخر بری از صفر به سطح پیشرفته انگلیسی خواهی رسید. یکی از سوالاتی که برای افراد زیادی در هنگام تصمیمگیری در بحث یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان پیش میآید این است که آیا کودک را به کلاس آموزش زبان انگلیسی بفرستیم و یا نه. فقط این نیست که فارسی رو به انگلیسی تبدیل کنیم. از آنجا که در آن زمان امپراطوری انگلستان از قدرت بسیار زیادی برخوردار بود زبان انگلیسی را در جهان گسترش دارد و این زبان را به یکی از پر طرفدار ترین زبان های دنیا تبدیل کرد.

از مزیت یادگیری با آهنگ این است که کودک شما هیچ وقت خسته نمیشود و به علت شاد بودن آهنگها دوست دارد آنها را بارها و بارها تماشا کند و همراه با آنها بخواند و یا حرکاتی را انجام دهد.همانطور که در بخش مقالات وبسایت کودک انگلیسی آورده ایم این امر خود سبب میشود آموزش زبان انگلیسی به یک امر مفرح تبدیل شود. چرا میخوای انگلیسی یاد بگیری و به چه سطحی باید برسی؟ فقط باید خودتان رو با انگلیسی احاطه کنید. شما آدمهای زیادی در انیمیشنهای ساخت شرکت دریمورک پیدا نخواهید کرد پس اگر میخواهید زبان انگلیسی خود را با مکالمات بین انسانها تقویت کنید، دور انیمیشنهای این شرکت را خط بکشید. اهمیت آموزش زبان انگلیسی از صفر این است که این آموزش ها از پایه شما را بالا می آورند و اگر یک نسخه باکیفیت آنها را برگزینید حتما راه شما را هموار تر می کنند. در این بین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان طرفداران زیادی دارد. جالب است بدانید که کودکان زیر 12 سال توانایی بسیاری برای یادگیری لهجه دارند و این موضوع بالای 12 سالگی دشوارتر می شود، از این رو این موضوع می تواند جزو اهمیت آموزش زبان انگلیسی به کودکان باشد همچنین در سنین پایین تلفظ کردن صحیح کلمات و مکالمه ی روان مانند افراد بومی می باشد و موضوعی است که در سنین بالاتر کارایی بسیاری دارد.

رزتا استون یک برنامه آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان است که تقریباً از تمامی عناوین این لیست، سابقه بیشتری دارد. همچنین زبانآموزانی که قصد ثبت نام آزمون آیلتس را دارند میتوانند با استفاده از دورههای غیرحضوری رایتینگ و اسپیکینگ، نمرهی قبولی خود را در این آزمون افزایش دهند. همچنین در انتهای این پست لیست کامل منابع قرار داده شده است. فرمها میتوانند با توجه به زمینهٔ زبانشناسی تغییر کنند، به عنوان نمونه آیا نهاد جمله اسم است یا ضمیر، یا میتوانند با زمینهٔ اجتماعی تغییر کنند مثلاً استقاده از جملات رسمی برای مقامی بالادست و جملات غیررسمی برای دوستان، همچنین ممکن است با توجه به زمینهٔ روانشناسی زبان تغییر کنند به عبارت دیگر آیا زبانآموزان فرصت این را دارند که برای گفتارشان برنامهریزی کنند یا خیر. معمولا گودکان دوست دارند که در کنار دوست و یا خواهر و برادر و مادر و یا پدر با خمیر بازی کنند.حتما تا جایی که میتوانید در این کار با او همکاری کنید.آنها معمولا ایده هایی که در ذهنشان است را با دیگران تقسیم کرده و آنها را می سازند.این کار باعث افزایش مهارت خلاقیت و روابط اجتماعی کودکان می شود. پس مطمئن باشید شما هم میتوانید بهترین راه ممکن را برای خودتان بیابید.

برای این کار بهترین منبع یوتوب است. اولین گام برای یادگیری زبان انگلیسی این است که شما لغات اساسی و پر کاربرد زبان را بشناسید و آنها را فرا بگیرید، چرا که یادگیری آنها در شروع کار به شما کمک شایانی می کند. اگر در حال حاضر مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستید، میتوانید اپلیکیشنهایی را که در ادامه این مطلب معرفی کردهایم دانلود کنید و برای تقویت زبان انگلیسی خود از آنها کمک بگیرید. یکی از بهترین سریال های که با آن میتوانید انگلیسی را لذت بخش یاد بگیرید سریال how I met your mother است. مثلا از سایت BBC میتوانید مقاله های عالی پیدا کنید و بخونید. به عنوان مثال ممکن است یک زبانآموز عبارت "I goed home" را تولید کند که تعمیم بیش از اندازه قاعده اضافه کردن ed به فعل برای ساخت فعل ماضی در زبان انگلیسیست. یک روش دیگر برای آموزش زبان به کودکان همراه با بازی، بازی حدس زدن کلمات است. اما اگر شما به جایی رسیده اید که احساس می کنید مهارت شنیدن و حرف زدن شما بسیار بالا رفته است دیگر می توانید از این پادکست های بهره ببرید تا توانایی خود را بالا تر ببرید.

تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یا ESL (English as a second language) برای مبتدیان بسیار مفید است اما اگر اولین باری باشد که با آن مواجه میشوید میتواند بسیار استرسآور باشد. یکی از کتابهای مفید برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان 4 ساله و 5 ساله، کتاب Super Safari است که زبان انگلیسی را همراه با داستان، آهنگ، هنر و کاردستی به کودکان آموزش میدهد. بهتر است شما در این زمان خاص، میزان مطالعه خود را کمتر کنید اما نباید تداوم تمرین و مطالعه را برهم بریزید پس می توانید با مطالعه و تمرین های کمتر و کوتاه تر، از حس خستگی و بی حوصلی با موفقیت و بدون آسیب عبور کنید. علاوه بر این شما می توانید کانال های خبری انگلیسی را چک کنید و اگر قصد وبگردی در اینترنت را دارید، می توانید به سراغ سایت های انگلیسی زبان رفته و از طریق آن ها زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. با استفاده از کلاس های آموزش آنلاین زبان لینگوتاک به کودکان تان می توانید در زمان و هزینه مصرفی صرفه جویی کنید و هم این که نتیجه قابل قبولی را دریافت نمایید. سیستم ترمیک به صورت حضوری و آنلاین برگزار میگردد. در این سایت برای کودکان آموزش هایی به روش مونته سوری، آموزش به صورت غیرمستقیم، آموزش با استفاده از اساتید دوره دیده در زمینه روانشناسی با استفاده از پلتفرم های قوی برای کلاس آنلاین انجام می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با دستمزد تدریس خصوصی زبان انگلیسی وب سایت خود باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.