لیست بهترین پماد سوختگی
پمپ برتولینی
اتوماسیون صنعتی چیست؟
آهنگ جدید محمد لطفی به نام «تو»
آموزش کراتینه مو در ایران صورت
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باب الحوائج
جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

عملکرد پمپ کارواش چگونه است؟

مواد شوینده باکیفیت و مخصوص نظافت های این چنینی می تواند خیلی در کاهش خسارات و آسیب های احتمالی تاثیرگذار باشد همچنین شونده مناسب می تواند در میزان مصرف آب و هزینه ها بشدت به صرفه باشد. مزیت استفاده از روشهای نوین کاهش مصرف آب و مواد شوینده همچنین افزایش عملکرد شستشو می شود. ابعاد فیلترهای معمولی پرده ای در ایران برابر با 75 سانتی متر طول با قطر 8 اینچ و یا 50 سانتی متر طول با قطر 6 اینچ می باشد و ابعاد فیلترهای دیسکی کاملا متفاوت است. فرد با توجه به شرایط و نیاز خود می تواند طول لنس را به مقدار مورد نظر خود در بیاورد. کارواش اتوماتیک، دستگاه مکانیزه ای است که کلیه قسمت های بدنه خودرو و چرخ های آن را به طور کامل شستشو می دهد و از ابتدا تا انتها شکل کاملا اتوماتیک صورت میگیرد. این نوع از برس کارواش اتوماتیک، از برس های پلی اتیلنی بسیار نرم تر می باشد و پهنای این تار های فوق العاده نرم بیشتر می باشد و این نوع برس تحت هر شرایطی هیچ گونه آسیبی به بدنه خودرو و شیشه نخواهد رساند. کنترلر یا تایمر آبیاری قطره ای هانتر در دو نوع فضای باز (Outdoor) و فضای بسته (Indoor) به مشتریان عزیز ارائه می شود. 

برای قرار دادن باتری ها، محفطه ی پشت تایمر را باز کنید و سپس باتری ها را درون آن قرار دهید. غیر از واترجت که برای نظافت بیرونی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد و در کوتاهترین زمان سطح را با بالاترین عملکرد و کیفیت تمیز می کند، محیط داخلی خودرو نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. بخارشوی از جمله لوازم کارواش است که در شستشوی داخلی خودرو، به خصوص بخش های حساس مورد استفاده قرار میگیرد. بکارگیری انواع این تجهیزات در شستشوی خودرو در سرعت گرفتن نظافت و پیشگیری از بروس آسیب در بدنه و بخش های داخلی خودرو خواهد شد. شستن خودروها به دو قسمت تقسیم می شود شستشوی داخلی خودرو- شستشوی ناحیه بیرونی خودرو که در ذیل به توضیح مختصری از هر دو مدل شستشو می پردازیم. این دو دسته شامل کارواش های تونلی و کارواش های دروازه ای می باشند. برس های بکار رفته در انواع دستگاه های کارواش اتوماتیک از نظر جنس و رنگ متفاوت اند و می توان بسته به شرایط موجود، کاربرد و خواسته مشتریان از انواع این برس ها بهره مند شد. صرفه جویی در هزینه و آب، با نصب سنسور ET به Solar Sync کنترلر قادر است با تغییرات آب و هوایی به طور خودکار زمان آبیاری را مشخص و شیرهای برقی را باز یا بسته کند.

خرید لوازم و تجهیزات کارواش نانو از خردهفروشی برایتان هزینه بالایی است. هنگام انتخاب جاروبرقی بعنوان یکی از تجهیزات کارواش بهتر است از جاروبرقی های آب و خاک استفاده شود تا در صورت مکش مایعات نیز مشکلی برای دستگاه پیش نیاید. یکی از ویژگی های متمایز در هر برس این است که نرمی و سختی برس های موجود در کارواش تمام اتوماتیک، متفاوت است و با توجه به آسیب پذیری بدنه خودرو های تحت شستشو می بایست در انتخاب نوع آن دقت بسیار زیادی کرد. با توجه به آسیب پذیری شیشه و بدنه خودرو، نوع برس کارواش انتخابی بسیار موثر خواهد بود و بر همین اساس شرکت ایستوبال برس هایی طراحی کرده که از جنس پلی اتیلن می باشند و این برس ها چند مزیت دارند از جمله اینکه جنس برس نرم می باشد و از پیش تست شده و از ایمنی آن در جهت عدم آسیب و صدمه به بدنه یا شیشه خودرو، اطمینان حاصل شده است. انعطاف پذیری بالای این دستگاه نظافتی در دسترسی به نقاط دارای دشواری دسترسی همچون زیر صندلی ها، فضای بین صندلی و دربها، داشبورد، صندوق عقب و سایر بخش ها امکان نظافت کامل بخشهای ذکر شده را فراهم می نماید.

قابلیت استفاده از این دستگاه برای شستشوی سطوح هموار و ناهموار، امکان شستشوی بخش های مختلف خودرو شامل بدنه، رینگها، شاسی و حتی موتور دستگاه را فراهم می نماید. همچنین دستگاه های واترجت صنعتی آب گرم گزینه ای مناسب برای شستشوی موتور و سایر بخش های آغشته به آلودگی های روغنی و چرب می باشند. از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز کارواش استفاده از مواد شوینده مناسب می باشد. دستگاه جاروبرقی نیز یک از تجهیزات مورد نیاز کارواش می باشد که بسیار کارآمد می باشد. این نوع برس کارواش نیز قابل ارائه در طرح ها و رنگ های متفاوت اند و با توجه به سلیقه مشتری انتخاب می شوند. نمایش شیر آب نیز در بالای صفحه، شروع آبیاری را به شما نشان میدهد. را به تفکیک مشخص و محاسبه کنند. سیستم های مه پاش قادرند، ذرات آب را حتی به اندازه یک غبار و یا قطرات درشت تر تبدیل کنند. اما آبیاری دستی همه این گلدانها در گرمای تابستان به یک کار بزرگ تبدیل شد.
https://abniro.com/car-wash-pump/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.