لیست بهترین پماد سوختگی
پمپ برتولینی
اتوماسیون صنعتی چیست؟
آهنگ جدید محمد لطفی به نام «تو»
آموزش کراتینه مو در ایران صورت
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باب الحوائج
سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

هیدروکسی تراپی چیست؟ (دوره آموزشی تکنیک رطوبت ساز هیدروکسی تراپی)

هیدروکسی تراپی چیست؟ (دوره آموزشی تکنیک مرطوب کننده هیدروکسی تراپی) هیدروکسی تراپی چیست؟ (دوره آموزشی تکنیک مرطوب کننده هیدروکسی تراپی)
هیدروکسی تراپی یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست است، جوانسازی پوست دارای روش های زیادی است که به دلایل خاص و مناسب انجام می شود. به طور کلی، جوانسازی پوست شامل روش های درمانی است که هدف آن بهبود ظاهر پوست یا زیبایی پوست شما است. این شامل آسیب های پوستی مانند آفتاب سوختگی، اثراتی مانند جوش، آکنه و اسکار و علائم طبیعی پیری است.
شما واقعاً دوست دارید پوستی تمیز و زیبا داشته باشید، اگرچه راه های زیادی برای جوان سازی و زیبایی پوست وجود دارد که یکی از آنها آب درمانی است. اگر به دنبال راهی برای جوانسازی پوست خود با استفاده از پیشرفته ترین روش های موجود، به غیر از لیزر یا جراحی تهاجمی هستید، فقط یک دوره آموزشی صورت را بگذرانید.
هیدروکسی تراپی را ببینید
هیدروکسی تراپی چیست؟
هیدروکسی تراپی یکی از جدیدترین روش های درمانی است که برای اولین بار در فرانسه معرفی شد. اثربخشی این روش درمانی باورنکردنی است و توسط بهترین متخصصان پوست دنیا استفاده می شود. در این روش که به آن جوانسازی پوست می گویند با تزریق مستقیم دی اکسید کربن به بافت زیر پوست انجام می شود. این روش را روی صورت، گردن، دست ها و غیره اعمال کنید. دی اکسید کربن را می توان حتی به نقاط حساس و پوست نازک اطراف چشم تزریق کرد. این درمان برای کاهش چربی، سلولیت و شلی پوست، اسکار آکنه، چین و چروک و کیسه های زیر چشم استفاده می شود.
همچنین بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه چه ویژگی هایی دارد و بهترین سالن زیبایی ستارخان کجاست؟
هیدروکسی تراپی چگونه کار می کند؟
بنابراین، بسته به منطقه درمان، مقدار مشخصی دی اکسید کربن وارد بدن می شود. اگرچه این ماده به طور طبیعی توسط سلول‌های بدن تولید می‌شود، اما وقتی دوز بیش از حد طبیعی می‌شود، بدن واکنش نشان می‌دهد. هنگامی که این ماده وارد بدن می شود، گردش خون در ناحیه تحت درمان تحریک می شود. بدن این وضعیت جدید را به عنوان کمبود اکسیژن درک می کند و سعی می کند شرایط را از طریق رگ های خونی تنظیم کند. این واکنش باعث می شود تا اکسیژن بیشتری به ناحیه جریان پیدا کند و تولید کلاژن افزایش یابد. و همانطور که احتمالا می دانید کلاژن ماده اصلی و ضروری برای صافی و کشسانی پوست است.
هیدروکسی تراپی چگونه انجام می شود؟
درمان آب درمانی بسیار سریع است و معمولاً 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. پزشک گاز را از طریق یک مخزن دی اکسید کربن، یک لوله استریل و یک سوزن نازک به پوست تزریق می کند. احساس سوزش و درد خفیف در طول درمان طبیعی است و این مشکل با استفاده از کرم بی حس کننده قابل حل است. در حین تزریق به دلیل انبساط گاز زیر جلدی، فشار خفیفی را احساس خواهید کرد. پس از درمان، مقداری کبودی در ناحیه تحت درمان وجود خواهد داشت و احتمالاً تا 24 ساعت پس از درمان مقداری سوزش و درد را تجربه خواهید کرد.
چه کسانی می توانند از این روش استفاده کنند؟
با توجه به اینکه هیدروکسی تراپی غیر تهاجمی است و عوارض جانبی ندارد، برای همه بی خطر است. البته اگر از آن دسته افرادی هستید که این مشکلات را دارید، قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت کنید.
افراد مبتلا به بیماری کلیوی یا بیماری کلیوی.
افرادی که در ناحیه تحت درمان دچار آسیب شغلی شده اند.
افرادی که شیمی درمانی می شوند.
زنان باردار یا شیرده.
افرادی که مشکلات مغزی یا صرع دارند
همچنین بخوانید : بهترین آموزشگاه های زیبایی تهران کجا هستند و چه ویژگی هایی دارند؟
درمان برای چه قسمت هایی از بدن استفاده می شود؟
با توجه به غیر تهاجمی بودن جراحی هیدروکسی تراپی و استفاده از روش های طبیعی برای درمان مشکلات پوستی، می توانید از این روش در قسمت های مختلف بدن خود استفاده کنید.
هیدروکسی تراپی زیر چشم - رفع تیرگی و گودی زیر چشم
این روش یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش گودی و تیرگی زیر چشم است، عدم اکسیژن رسانی کافی پوست پلک پایین باعث کبودی پوست می شود و در تزریق مقدار کمی گاز دی اکسید کربن به بیمار. بدن ناحیه، جریان خون را در این ناحیه افزایش می دهد.
Hidrocsateiripe go clou
این روش برای پوست، پوست و پوست بسیار مناسب است. این یک درمان عالی برای بهبود وضعیت پوست و افزایش گردش خون در انسان خواهد بود.
معده و پهلوها
یکی از جایگزین های عالی برای جراحی لیپوساکشن برای کاهش چربی استفاده می شود. این روش درمان لاغری دائمی نیست و فقط برای شکستن سلول های چربی و عدم تخریب آنها استفاده می شود، بنابراین اگر به دنبال راهی دائمی برای کاهش وزن هستید باید روش های دیگری را در نظر بگیرید.
علائم کشش
هیدروکسی تراپی یکی از بهترین و ارزان ترین گزینه ها برای درمان ترک های پوستی بعد از زایمان است. این عمل باعث ایجاد مویرگ های جدید در ناحیه تحت درمان شده و باعث افزایش گردش خون و تامین مواد مغذی و اکسیژن به ناحیه مورد نظر می شود. این مشکل باعث ایجاد کلاژن و بازسازی پوست در نواحی ترک‌های پوستی در دوران بارداری می‌شود.
دوره آموزشی تکنیک مرطوب کننده هیدروکسی تراپی
یکی از دوره های آموزشی که در زمینه آب درمانی برگزار کرده ام، دوره آموزشی تکنیک مرطوب کننده است که به هنرجویان و علاقمندان به این دوره آموزشی آموزش داده خواهد شد. اگر به فکر یادگیری و کسب درآمد در رشته آب درمانی هستید، حضور در این دوره را به شما توصیه می کنم.
همچنین بخوانید : بلافیل چیست؟ فواید، عوارض جانبی و مراقبت های لازم را بررسی کنید
دوره آموزشی پاکسازی پوست شامل آنالیز پوست، آماده سازی پوست مشتری، پاکسازی انواع پوست، مراقبت از پاکسازی و استفاده از ماسک صورت می باشد. امروزه یکی از مهمترین چیزها برای ایجاد پوستی شفاف است.
اینجانب یک دوره آموزشی در سایت خود یعنی سایت دکتر فاطمه حبشی آماده کرده ام تا دانشجویان با گذراندن کلاس های آموزشی و کارگاه های عملی وارد بازار کار شوند و مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنند. پس از اخذ مدرک تکنسین حرفه ای می توانید در آرایشگاه ها، کلوپ ها، مراکز ماساژ و اسپا مشغول به کار شوید. همچنین، کسب و کار اجاره صندلی خود را راه اندازی کنید.
https://fatemehhabashi.com/hydroxy-therapy/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.