لیست بهترین پماد سوختگی
پمپ برتولینی
اتوماسیون صنعتی چیست؟
آهنگ جدید محمد لطفی به نام «تو»
آموزش کراتینه مو در ایران صورت
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باب الحوائج
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

متن‌های لنگر مناسب برای گزارش آگهی و ایجاد پیوند (نکات پیشنهادی نشان داده نشده است)

لینک ها یکی از عوامل اصلی در سئو هستند که اهمیت معنایی صفحات مختلف را به موتورهای جستجو نشان می دهند و همچنین کاربران را از صفحه ای به صفحه دیگر هدایت می کنند. انکر تکست ایجاد شده توسط این لینک ها تاثیر زیادی در سئو سایت شما دارد و شما باید با استراتژی ها و اصول خاصی از انکر تکست های مختلف برای لینک های خود استفاده کنید. در این مقاله شما را با متن اصلی و انواع آن آشنا می کنیم و در مورد استراتژی هایی صحبت می کنیم که می توانید از آنها برای پیوند دادن به متن خود استفاده کنید. توصیه می کنیم تا پایان این صفحه گردآوری شده از وبسایت https://neshoonet.ir با ما همراه باشید.
تعریف متن لنگر
لنگرها متن، کلمات یا تصاویری هستند که با کلیک روی آنها به صفحه دیگری می‌روید. یعنی این کلمات و تصاویر به صفحه دیگری لینک شده اند. برای پیوند دادن یک عنصر، باید آن را در یک برچسب قرار دهید.
انواع inkertext چیست؟
انکر تکست به طور کلی به دو نوع تصویر و نمایش متن تقسیم می شود. انواع مختلفی از انکرهای متنی وجود دارند که تاثیر زیادی بر لینک های داخلی و خارجی وب سایت شما در سئو دارند.
متن لنگر واقعی است
https://kalannews.ir/%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AA%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C-%D9%88/انکر نوشتن دقیق مطابقت به معنای استفاده از کلمات کلیدی برای برداشتن مراحل سئو و دستیابی به نتایج موتور جستجوی بالاتر است. به عنوان مثال عبارت "مشاوره سئو حرفه ای توسط نشونت به صورت آنلاین و حضوری" به عنوان انکر تکست در نظر گرفته می شود که اگر به سادگی عبارت مشاوره سئو را به صفحه خود در سایت نشونت لینک کنیم، همان چیزی است که می گوییم. یک عبارت را پخش کنید یا لینک صحیح را ارائه کرده ایم. لینک های دقیق بسیار حساس هستند. این نوع انکر تکست می تواند تاثیر زیادی بر سئو داشته باشد و باید مراقب باشید که برای چه صفحات و اهدافی از انکر تکست مناسب استفاده می کنید. برای لینک های داخلی، تا حد امکان سعی کنید از این نوع انکر تکست استفاده کنید، اما برای لینک های خارجی، سعی کنید از آن کم استفاده کنید، زیرا استفاده بیش از حد از آن می تواند به سئو سایت شما آسیب برساند و کلمات مرتبط را جریمه کند. آرام آرام آرام
Anchortext برند
انکر تکست برند شده به معنای استفاده از نام تجاری وب سایت برای پیوند دادن به آن است. این نوع لینک ها اعتبار وب سایت شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و سایت هایی با لینک های درون برند بسیار قدرتمند هستند. به عنوان مثال کلمه "ناشونت" در عبارت "ارائه دهنده خدمات اینترنتی توسط نشونت" در صورتی که به سایت ناشونت لینک داده شود، متن اصلی برند محسوب می شود.
URL را جاسازی کنید
پیوند anchortext به استفاده از یک لینک به عنوان anchor text اشاره دارد، این نوع لینک یکی از رایج ترین انواع لینک ها است و معمولا کمترین خطر را دارد. به عنوان مثال لینک https://neshoonet.ir/market/instagram-consulting/ آدرس وب سایت مربوط به مشاوره نشونت در اینستاگرام را نشان می دهد.
کلمات را با کلمات کلیدی خاص لنگر بیاورید
این نوع انکر تکست به معنای استفاده از کلمه کلیدی اصلی در انکر تکست به همراه یک یا چند کلمه دیگر است. به عنوان مثال در عبارت خرید بک لینک به وب سایت خود، عبارت خرید بک لینک کلیدواژه اصلی است که در کنار کلمات دیگر قرار می گیرد و تمامی این کلمات در کنار هم مربوط به صفحه هدف هستند.
یک کلمه کلیدی تعبیه شده که حاوی یک کلمه کلیدی تو در تو است
یک قطعه نوشتاری شبیه به مورد بالا است، با این تفاوت که از کلمات دقیق در جمله استفاده نمی شود. به عنوان مثال "Buy your best link" با وجود اینکه شامل کلمات خرید + بک لینک است اما در جمله استفاده نمی شود.
انکورهای عمومی و تصادفی
انکر تکست تصادفی نوعی انکر تکست است که کلمات کلیدی یا نام تگ های شما را فهرست نمی کند. به عبارت دیگر، کلماتی مانند اینجا، کلیک و اطلاعات بیشتر.
کلمه لنگر متن + نام تجاری
در این نوع انکر تکست، متن کلیدواژه ارتباط تنگاتنگی با نام برند دارد. به عنوان مثال، "نکته SEO" می تواند یک متن لنگر از ترکیب کلمه کلیدی + نام تجاری باشد.
لینک عکس ها
Image anchor text به معنای استفاده از یک تصویر به عنوان متن لنگر است. در این نوع لینک لینک html تصویر در داخل تگ a قرار می گیرد که با کلیک بر روی تصویر شما را به صفحه مقصد هدایت می کند. هرگز لینک های عکس را نادیده نگیرید زیرا یکی از بهترین و طبیعی ترین انواع بک لینک هستند.
تاثیر انکر تکست در سئو
موتورهای جستجو محتوای صفحه را با کمک جاسازی ها درک می کنند و رتبه سایت را با توجه به کلمات مرتبط بهبود می بخشند. اما سئو به این سادگی نیست و موتورهای جستجو سعی می کنند افرادی را که نمی خواهند از انکر تکست به درستی استفاده کنند رد و جریمه کنند.
عادی سازی جاسازی ها و پیوندهای خارجی
همانطور که گفتم، موتورهای جستجو سعی می کنند سایت هایی را که سعی می کنند الگوریتم های آنها را دور بزنند نظارت کنند. یکی از عواملی که به موتورهای جستجو می گوید که یک سایت در حال تقلب الگوریتم خود است، عدم تنوع بک لینک در انکر تکست سایت است.
بنابراین سعی کنید در هنگام سفارش گزارش آگهی های ارزان قیمت به این موارد توجه کنید و از متن اصلی استفاده کنید. اگر هنوز در مورد نحوه استفاده از Ankertext سوالی دارید، می توانید از تیم مشاوره نشونت بهره مند شوید. برای ارتباط با کارشناس سئو نشونت و تعیین وقت مشاوره با شماره 09114934623 تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.