لیست بهترین پماد سوختگی
پمپ برتولینی
اتوماسیون صنعتی چیست؟
آهنگ جدید محمد لطفی به نام «تو»
آموزش کراتینه مو در ایران صورت
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باب الحوائج
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

معرفی بهترین سالن آرایش صورت در تهران

یکی از پرتقاضاترین خدمات امروزه خدمات صورت است که نه تنها زیباست، بلکه خواص درمانی شگفت انگیزی نیز دارد. این سرویس مجموعه ای از اعمال بر روی پوست صورت است که پوست های مرده، آکنه و جوش را از بین می برد و در عین حال با تحریک سطوح پایینی پوست، کلاژن سازی را افزایش می دهد تا به پوست زندگی و شادابی ببخشد. 

صورت چیست؟
صورت از کلمه انگلیسی facial گرفته شده است که به معنای مراقبت از پوست است. اگرچه در زیر تمامی مراحل این سرویس را توضیح می دهیم، اما باید به اختصار اشاره کنیم که درمان صورت شامل سه مرحله است:
تمیز کردن سطح پوست
ماساژ صورت
تقویت و تثبیت با ماسک
درمان های صورت
یک صورت حرفه ای از هفت مرحله تشکیل شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
پاکسازی صورت
در مرحله اول پوست صورت تمیز می شود که معمولا با آرایش و لوازم آرایش همراه است. قبل از شروع خدمات حرفه ای صورت، کارکنان ابتدا موها را با یک حوله یا چاقوی جراحی تمیز می کنند تا از ریزش مو در طول عمل جلوگیری شود. سپس مواد آرایشی و لایه چربی با آب یا پاک کننده ها از روی پوست پاک می شود.

بررسی نوع پوست
در مرحله دوم، متخصص پوست و زیبایی با بررسی نوع پوست شما، نوع پوست شما را تعیین می کند تا درمان صورت را مشخص کند. در این ارزیابی تخصصی نوع پوست (خشک، چرب، حساس و ...) مشخص می شود و وجود مشکلات پوستی خفیف تری مانند جوش، آکنه و ... نیز بررسی می شود. نوع پوست و میزان جوش ها به طور مستقیم بر تعیین نوع ماده استفاده شده یا روند انجام این خدمات مراقبتی تأثیر می گذارد.
بخار پز کردن
مرحله سوم سطح شامل استفاده از ژنراتور بخار است. با استفاده از قلم مخصوص این دستگاه بخار آب یا هوای مرطوب با دمای نسبتا بالا به صورت موضعی بر روی نقاط مختلف صورت پاشیده می شود. هر چه کارکنان سالن زیبایی ماهرتر باشند، بهتر می توانند از این خودکار استفاده کنند و بخار کافی را به پوست برسانند. رطوبت پاشیده شده روی سطح چندین کار را انجام می دهد.

نرم شدن پوست
باز شدن منافذ پوست
لکه های سر سیاه و سر سفید را نرم می کند
اگر پوست صورت شما به بخار حساس است، احتمالا این مرحله را انجام نمی دهید.
خاراندن یا لایه برداری
یکی از مراحل اصلی در صورت، تراشیدن است که لایه‌ای از پوست را که شامل سلول‌های مرده و تیره می‌شود، از بین می‌برد. لایه برداری با دو روش فیزیکی و شیمیایی انجام خواهد شد. در روش فیزیکی از ضایعات و در روش شیمیایی از محلول های حاوی آنزیم استفاده می شود که PH نسبتاً بالایی دارند (در سمت اسیدی). نوع و شدت اسیدیته در مرحله لایه برداری باید زیر نظر متخصص مشخص شود. طبیعتاً هر چه پوست حساس تر باشد، از تکه های نرم و ملایم تری استفاده می شود.

چربی را حذف کنید
پس از پخت و خراش دادن پوست، منافذ صورت کاملا باز می شوند و زمان برداشتن چربی از لایه زیرین پوست است. در این مرحله از صورت، متخصص با استفاده از مواد تمیزکننده و ابزار تمیز، چربی و همچنین جوش و آکنه را از بین می برد. در پوست های حساس این عمل با مقداری درد همراه است اما به طور کلی حذف چربی باعث می شود پوست بهتر نفس بکشد و احساس آرامش ایجاد کند.

ماساژ صورت
یکی از آرامش‌بخش‌ترین مراحل صورت، مرحله‌ای است که منافذ پوست کاملاً باز می‌شوند، پوست صورت با استفاده از بخار نرم می‌شود و نوبت به ماساژ می‌رسد. در این مرحله متخصصان صورت با تکیه بر تکنیک های ماساژ صورت، لایه های زیرین پوست را تحریک می کنند تا سطح تولید کلاژن را افزایش دهند. همانطور که می دانید وجود کلاژن در پوست عامل اصلی جلوگیری از پیری است و این مرحله نه تنها به شما آرامش می دهد، بلکه چهره ای جدید به شما می بخشد.

ماسک های تقویت کننده
در مرحله آخر، زمان استفاده از مواد مغذی و مواد تقویت کننده فرا می رسد. در این مرحله بسته به نوع پوست یک ماسک مناسب انتخاب می شود و به مدت چهار تا بیست دقیقه روی صورت قرار می گیرد. در این مرحله روی یک صندلی نرم سالن زیبایی استراحت کنید و اجازه دهید این مواد مغذی وارد لایه های زیرین پوست شما شوند. در سالن های زیبایی مجلل در کنار ماسک های سفت کننده، ماساژهای بالاتنه نیز ارائه می شود تا آرامش شما به حداکثر برسد و زمان لازم برای جذب سریعتر مواد تقویت کننده پوست بگذرد.

درمان صورت چقدر طول می کشد؟
ممکن است تعجب کنید که هفت مرحله درمان صورت چقدر طول می کشد. به طور کلی این سرویس در تمامی سالن های زیبایی پرطرفدار تهران حدود یک ساعت زمان می برد. بعد از این یک ساعت احساس آرامش زیادی خواهید کرد و وقتی در آینه نگاه می کنید تغییرات قابل توجهی در پوست صورت خود نیز مشاهده خواهید کرد.

چند جلسه برای اصلاح صورت لازم است؟ دکتر فاطمه حبشی
یکی از خدمات مراقبتی و زیبایی است که در یک نوبت انجام می شود. این در حالی است که زندگی در شهرهای بزرگ و استفاده مداوم از لوازم آرایشی باعث می شود طی سه تا چهار هفته لایه ای از سلول های مرده روی پوست صورت تشکیل شود. اصولاً توصیه می شود که برای مراقبت از پوست بهتر است ماهی یک بار صورت خود را انجام دهید. همچنین به دلیل لایه برداری پوست، بهتر است فاصله بین دو عمل کمتر از یک هفته باشد.

انواع صورت
در واقع تفاوتی در ظاهر انواع چشم ها وجود ندارد اما بسته به نوع پوست صورت و میزان مشکلات پوستی می توان روش های مختلفی را انجام داد. در نهایت، نوع ماسک مورد استفاده نیز می تواند متفاوت باشد. به طور کلی هفت قسمت صورت قبلا توضیح داده شد و نمی توان گفت که روش های این سلامت و زیبایی متفاوت است.

قیمت حضوری
بسته به سالنی که انتخاب می کنید و کیفیت خدمات دریافتی، قیمت و هزینه صورت ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت این سرویس در سالن زیبایی فرناز سافاری کافیست با شماره تلفن سالن تماس بگیرید.
یکی از خدماتی که امروزه بیشتر درخواست می شود، فیشال ها نه تنها زیبا هستند، بلکه خواص درمانی شگفت انگیزی نیز دارند. این سرویس مجموعه ای از اقدامات روی پوست صورت است که ضمن تحریک سطوح پایین پوست و افزایش تولید کلاژن به پوست زندگی و شادابی می بخشد و پوست های مرده، آکنه و جوش را از بین می برد.
صورت چیست؟
فیشال از کلمه انگلیسی facial به معنای مراقبت از پوست گرفته شده است. اگرچه در زیر تمامی مراحل این سرویس را توضیح داده ام، اما به اختصار باید بگوییم که فیشال از سه مرحله تشکیل شده است:
پاکسازی سطح پوست
ماساژ صورت
تقویت و تثبیت با ماسک
درمان صورت
چهره حرفه ای هفت مرحله دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پاکسازی صورت
در مرحله اول صورت را تمیز کنید که معمولا همراه با آرایش و لوازم آرایشی است. قبل از شروع درمان حرفه ای صورت کارکنان ابتدا موها را با حوله یا چاقوی جراحی تمیز می کنند. برای جلوگیری از ریزش مو در طول درمان سپس آرایش و لایه چربی با آب یا پاک کننده از روی پوست پاک می شود.
نوع پوست خود را بررسی کنید
در مرحله دوم، متخصص پوست و زیبایی با بررسی نوع پوست شما برای درمان صورت، نوع پوست شما را تعیین می کند. در این معاینه ویژه نوع پوست (خشک، چرب، حساس و ...) مشخص شده و وجود مشکلات خفیف پوستی مانند آکنه، جوش و ... بررسی می شود. نوع پوست و تعداد برآمدگی ها به طور مستقیم بر نوع مواد استفاده شده یا روند انجام این خدمات مراقبتی تأثیر می گذارد.

بخار
مرحله سوم سطح شامل استفاده از مولد بخار است. با استفاده از قلم مخصوص این دستگاه بخار آب یا هوای مرطوب با دمای نسبتا بالا به صورت موضعی بر روی نقاط مختلف صورت پاشیده می شود. هرچه کارکنان سالن ماهرتر باشند، بهتر می توانند از این قلم استفاده کنند و بخار کافی را به پوست ارائه دهند. رطوبتی که روی سطح پاشیده می شود چندین کار را انجام می دهد.

نرم شدن پوست
درست می شود
لکه های سر سیاه و سر سفید را نرم می کند
اگر پوست شما به بخار حساس است، احتمالاً نمی خواهید این مرحله را انجام دهید.
خاراندن یا لایه برداری
یکی از مهمترین چیزهایی که در صورت اتفاق می افتد، اصلاح است که لایه پوست حاوی سلول های مرده و تیره را از بین می برد. نظافت به دو صورت فیزیکی و شیمیایی قابل انجام است. در فرآیند فیزیکی از ضایعات و در فرآیند شیمیایی از محلول حاوی آنزیم استفاده می شود که دارای pH بالا (در سمت اسید) است. نوع و قدرت اسیدیته و مرحله لایه برداری باید با راهنمایی یک متخصص مشخص شود. طبیعتاً هر چه پوست سفت تر باشد، از قطعات نرم و لطیف تری استفاده می شود.

چربی را بردارید
پس از پخت و تراشیدن پوست، منافذ صورت کاملا باز شده و نوبت به پاک کردن چربی از لایه زیرین پوست می‌رسد. در این مرحله صورت، متخصص با استفاده از مواد پاک کننده و تجهیزات تمیز، چربی و همچنین جوش و آکنه را از بین می برد. برای پوست های حساس، این روش با مقداری درد همراه است، اما در مجموع، حذف چربی تنفس پوست را بهبود می بخشد و احساس آرامش را ایجاد می کند.

ماساژ صورت
یکی از آرامش بخش ترین مراحل مراقبت از صورت مرحله ای است که منافذ پوست کاملا باز می شود، پوست صورت با بخار نرم می شود و نوبت به ماساژ می رسد. در این مرحله متخصصان صورت با استفاده از تکنیک ماساژ صورت، لایه های زیرین پوست را تحریک می کنند تا تولید کلاژن را افزایش دهند. وجود کلاژن در پوست به عنوان یک عامل اصلی ضد پیری شناخته شده است و این مرحله نه تنها باعث آرامش می شود، بلکه چهره ای جدید نیز می بخشد.

سپرهای قدرت
در مرحله نهایی زمان استفاده از مواد مغذی و تقویت کننده فرا می رسد. در این مرحله بسته به نوع پوست یک ماسک مناسب انتخاب می شود و به مدت چهار تا بیست دقیقه روی صورت قرار می گیرد. در این مرحله روی صندلی زیبایی نرم استراحت کنید و اجازه دهید این مواد مغذی به لایه های زیرین پوست شما نفوذ کنند. در سالن‌های زیبایی مجلل، علاوه بر ماسک‌های سفت‌کننده، ماساژ بالاتنه نیز ارائه می‌شود تا آرامش شما را افزایش داده و زمان بیشتری را برای جذب سریع‌تر مواد تقویت‌کننده پوست فراهم کند.

ماندگاری صورت چقدر است؟
ممکن است از خود بپرسید که یک صورت هفت مرحله ای چقدر طول می کشد. به طور کلی این سرویس در تمام سالن های زیبایی معروف تهران حدود یک ساعت زمان می برد. بعد از یک ساعت از این کار احساس آرامش زیادی خواهید کرد و وقتی در آینه نگاه می کنید متوجه تغییر محسوسی در پوست خود خواهید شد.

چند جلسه برای اصلاح صورت نیاز است؟
یکی دیگر از خدمات مراقبتی و زیبایی. در عین حال زندگی در شهرها و استفاده منظم از لوازم آرایشی طی سه تا چهار هفته باعث ایجاد سلول های مرده روی پوست صورت می شود. به طور کلی توصیه می کنم برای مراقبت از پوست صورت خود را ماهی یکبار بشویید. علاوه بر این، به دلیل لایه برداری پوست؛ فاصله بین این دو روش کمتر از یک هفته است پس بهتر است.
انواع چهره ها
در واقع در ظاهر انواع چشم ها تفاوتی وجود ندارد، اما بسته به نوع پوست صورت و سطح مشکلات پوستی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. در نهایت، نوع ماسک مورد استفاده نیز می تواند متفاوت باشد. اصولاً هفت قسمت صورت قبلاً توضیح داده شده است و نمی توان گفت که روش های سلامت و زیبایی متفاوت است.
https://fatemehhabashi.com/
قیمت برای هر نفر
بسته به سالنی که انتخاب می‌کنید و کیفیت خدمات دریافتی، قیمت و هزینه آرایش صورت ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت این سرویس در سالن زیبایی فرناز صفری کافیست با شماره تلفن سالن تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.