لیست بهترین پماد سوختگی
پمپ برتولینی
اتوماسیون صنعتی چیست؟
آهنگ جدید محمد لطفی به نام «تو»
آموزش کراتینه مو در ایران صورت
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باب الحوائج
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

هنگام استفاده از کرم پودر به این 10 اشتباه توجه کنید


یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی، کرم پودر است که باید به درستی از آن استفاده کرد. در حالی که فونداسیون می تواند پوست شما را بی عیب و نقص نشان دهد، استفاده نادرست از آن می تواند تاثیر معکوس داشته باشد. پس سعی کنید با رعایت اصول استفاده از این محصول از این اشتباهات جلوگیری کنید. نکته ای که بسیاری از خانم ها از آن غافل هستند، نکاتی است که در استفاده از پودر باید رعایت کنند. در این مقاله به 10 اشتباه در استفاده از پودر می پردازیم که چهره شما را غیرطبیعی و مصنوعی نشان می دهد، پس در ادامه این مقاله، چشمی به مجله اینترنتی MoTenRo داشته باشید.

1- استفاده از کانسیلر قبل از استفاده از کرم پودر

اگر قبل از استفاده از کرم پودر زیر چشم از کانسیلر استفاده کنید، جذب پوست بیشتری می شود و چهره شما را مصنوعی جلوه می دهد. برای گرفتن بهترین نتیجه، بهتر است ابتدا از محصول استفاده کنید، سپس از کمی کانسیلر زیر چشم استفاده کنید و پخش کنید.

بیشتر بخوانید: ترفندهای پنهان که باید بدانید

2- از پرایمر استفاده نمی کنید

پرایمر برای پوست های چرب بسیار مهم است. برای تثبیت آرایش و ماندگاری بیشتر آن، حتما قبل از استفاده از پایه خود از آن استفاده کنید.

3- کرم را در زمان نامناسب استفاده کنید

قبل از خشک شدن رطوبت از فونداسیون استفاده کنید. پس از استفاده از مرطوب کننده خود صبر کنید تا جذب پوست شود و سپس از آن استفاده کنید.

4- با انگشتان خود بازی کنید

کرم پودر را با انگشتان خود پخش نکنید زیرا به نتیجه دلخواه نمی رسید. برای توزیع از یک پد اسفنجی مرطوب یا برس مخصوص استفاده کنید. کرم پودر را با حرکات ملایم روی صورت خود بمالید.

5- از این ماده آرایشی زیاد استفاده کنید

استفاده بیش از حد از این محصول آرایشی صورت شما را مصنوعی و ناهموار می کند. بنابراین، تعادل در استفاده را بررسی کنید تا صورت خود زیبا و صاف به نظر برسد.

6- کرم پودری را انتخاب کنید که مناسب پوست نباشد

قبل از خرید یک محصول آرایشی، مهم است که بدانید کدام نوع برای پوست شما مناسب است. بسته به خشک یا چرب بودن پوستتان باید نوع این محصول آرایشی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر پوست خشک است، باید فونداسیونی را انتخاب کنید که کرمی و مرطوب باشد.

7- کرم پودر را روی گردن نزنید

پس از استفاده از کرم پودر به صورت خود، با استفاده از برس مخصوص آن را روی گردن خود بمالید تا رنگ آن با صورت شما هماهنگ شود. بسیاری از زنان این مشکل را نادیده می گیرند، زیرا پوست و گردن به دو رنگ متفاوت تبدیل می شوند.

8- از کرم ضد پیری پوست استفاده کنید

هدف از استفاده از این محصول این است که صورت شما صاف و جوان تر به نظر برسد. اما اگر نوع مناسبی را برای سن و نوع پوست خود انتخاب نکنید، شما را مسن تر نشان می دهد. از پودر و مرطوب کننده ضد چروک استفاده کنید و مثلا اگر پوستتان خشک است از یک نوع پوست خشک استفاده کنید.

9- از تثبیت کننده آرایش استفاده نکنید

برای ماندگاری بیشتر آرایش روی صورت، باید از آرایش استفاده کنید. علاوه بر استفاده از پرایمر، می توانید از اسپری تنظیم کننده آرایش نیز استفاده کنید. توصیه می کنیم حتما مقاله نکاتی در مورد استفاده از پرایمر را مطالعه کنید.

10- استفاده از رنگ هایی که با رنگ پوست شما همخوانی ندارد

یکی از اشتباهات استفاده از کرم پودر، انتخاب رنگ این محصول آرایشی است. شما باید بسیار مراقب باشید که به پوست شما می آید. رنگ بسیار روشن نشان دهنده صورت بیمار و رنگ تیره نشان دهنده صورت آفتاب سوخته است.
مشاهده منبع:  https://moorashin.com/product/کرم-پودر-بورن-دیس-وی-توفیسدtoo-faced-born-this-way/ 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.