لیست بهترین پماد سوختگی
پمپ برتولینی
اتوماسیون صنعتی چیست؟
آهنگ جدید محمد لطفی به نام «تو»
آموزش کراتینه مو در ایران صورت
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باب الحوائج
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ورق فلزی حکاکی شده چیست؟


در گروه فولادهای زنگ نزن به نام فولاد ضد زنگ نوع متفاوتی نسبت به سایر فولادها به نام ورق فولادی خراشیده وجود دارد. امروزه استفاده از استیل خراشیده زیبایی چشم نوازی در طراحی ایجاد می کند و به طور گسترده مورد استفاده صنعتگران قرار می گیرد. جدا از آن اتوهای شهرآهن ​​بسیار با کیفیت هستند. شاید شما هم به این سوال فکر کرده باشید که ورق استیل خشدار چیست؟

خاصیت ضد خش و استحکام بالای فولاد ضد زنگ باعث استفاده از این نوع فولاد در بسیاری از صنایع شده است. وجود خط و خش بر روی این ورق ها در هنگام لمس حس نرمی را به بیننده القا می کند. هزینه نگهداری نیز بسیار پایین است زیرا صفحه فولادی خراشیده شده در برابر ضربه و آسیب بسیار مقاوم است. برای به دست آوردن ورق فولادی با ماندگاری بالا لازم است در هنگام خرید ورق فولادی مناسب برای کار و نیاز خود انتخاب کنیم. برای جزئیات بیشتر در مورد این موضوع ما را در این تاپیک دنبال کنید.

مزایای ورق فولادی خراش چیست؟

همانطور که در مبحث ورق فولادی خراشیده اشاره کردیم، مزیت اصلی فولاد خراشیده مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خوردگی است. به دلیل کیفیت بالای این نوع فولاد به راحتی زنگ نمی زند و در نتیجه عمر ورق فولادی را افزایش می دهد. انعطاف پذیری ضایعات فولادی منجر به استفاده از آن برای کاربردهای مختلف شده است و صنعتگران می توانند آن را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنند. مقاومت و دوام بالای فولاد ضد زنگ فلزی است که به راحتی تمیز می شود و در برابر رطوبت مقاوم است.

فرفورژه که یکی از پرطرفدارترین عناصر طراحی تزئینی به حساب می آید، خاصیت ضد لک دارد. از آنجایی که خاصیت ضد لک و خش آن بسیار مهم است، در طراحی برخی از لوازم خانگی و برقی نیز کاربرد فراوانی دارد. قیمت پلاک خش دار شهرآهن ​​قیمت روز کارخانه می باشد. برای اطلاع از جزئیات می توانید قیمت روز پلاک خش را در قسمت محصولات شهرآهن ​​بررسی کنید.

کاربرد آهن فرفورژه چیست؟

ورق های فلزی خش دار مهفا که امروزه در بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بسیار محبوب شده اند نیز کاربردهای فراوانی دارند که در ادامه به چیستی ورق های خراشیده اشاره خواهیم کرد. فرفورژه برای طراحی دکوراسیون داخلی در منازل یا ساختمان ها استفاده می شود. همچنین نوع فلز در طراحی محیط بیرون کاربرد زیادی دارد و استفاده از آن باعث زیباتر شدن فضای بیرون می شود.

برای ساخت درب هایی به نام درب فولادی از فولاد آسیاب شده استفاده می شود. برخی از این درها در بیمارستان ها، مراکز خرید و غیره یافت می شوند. از آنجایی که این نوع فولاد ضد خش و مقاوم در برابر ضربه است، به طور گسترده ای برای ساخت چنین درهایی استفاده می شود. برخی از طراحان که در ساخت زیور آلات و لوازم جانبی آن جدی هستند در کار خود از ورق فولادی خراشیده استفاده می کنند. استفاده از این نوع فولاد باعث افزایش دوام و طول عمر آنها شده و از خوردگی در طول زمان جلوگیری می کند.

فرفورژه در پوشش دیوارها و ساخت وسایل آشپزخانه کاربرد فراوانی دارد. علاوه بر این، فولاد ضد زنگ به طور گسترده ای در ساخت لوازم آشپزخانه استفاده می شود. زیرا پس از استفاده از این دستگاه ها اثر انگشتی باقی نمی ماند و به راحتی تمیز می شوند.

همانطور که در بالا توضیح دادیم، آهن فرفورژه با برس زدن ورق های فلزی تولید می شود. این دستگاه در بالای ورق فلزی استفاده می شود که به محافظت از کاغذ اکسترود شده در برابر رطوبت کمک می کند. علاوه بر این لایه روی این کاغذ شستشو و خراشیدن آن را آسان می کند. امروزه به دلیل خاصیت ضد لک و ضد خش، استفاده از آن بسیار رواج یافته است. امیدواریم با اطلاعات ارائه شده پاسخ سوال فرفورژه را پیدا کرده باشید و از آن برای تزئین فضای اطراف خود استفاده کنید. قطعات مختلف دیگر مانند قطعات فولادی 304، قطعات فولادی 316 و غیره. در این مجموعه موجود می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.