لیست بهترین پماد سوختگی
پمپ برتولینی
اتوماسیون صنعتی چیست؟
آهنگ جدید محمد لطفی به نام «تو»
آموزش کراتینه مو در ایران صورت
آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام باب الحوائج
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

پمپ برتولینی


شرکت برتولینی در سال 1918 توسط اوگو برتولینی در ایتالیا تاسیس شد. هدف این برند تسریع در آبیاری و حرکت به سمت کشاورزی مدرن است. پمپ برتولینی یکی از بهترین واتر جت های کارواش است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به معرفی این برند و سایر محصولات آن می پردازیم. اگر قصد خرید پمپ کارواش صنعتی برتولینی را دارید با ما همراه باشید.

برتولینی ایکا

اوگو برتولینی در سال 1918 شرکت برتولینی را با هدف سرعت بخشیدن به آبیاری و حرکت به سمت مکانیزه تاسیس کرد. این شرکت پمپ های پیستونی تولید کرد که با کاهش زمان سمپاشی صنعت کشاورزی ایتالیا را متحول کرد. برند برتولینی سبک است، نویز پایین تعمیر آسان بر تولید محصولات و پمپ های کوچک و قابل حمل تمرکز دارد. این شرکت و برند در حال حاضر یکی از مدرن ترین برندهای تجهیزات کشاورزی می باشد.

پمپ کارواش

پمپ ماشین لباسشویی که به عنوان جت آب نیز شناخته می شود، یک وسیله شستشو است. این دستگاه به 3 دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شود. تفاوت این سه دسته در قدرت موتور و فشار بار الکتریکی است. نوع پمپ مورد استفاده در کارواش ها پمپ پیستونی می باشد. به همین دلیل گاهی اوقات به این پمپ ها پمپ های پیستونی نیز می گویند.

پمپ های کارواش برای مصارف خانگی مانند کارواش، کف سالن، راهرو و ... استفاده می شود. مصارف صنعتی شامل چربی زدایی، حذف رنگ، رسوب زدایی، تجهیزات نظافتی و تجهیزات صنعتی می باشد.

پمپ های برتولینی

برتولینی دارای طیف گسترده ای از پمپ های کارواش می باشد. بر اساس نحوه کار این پمپ ها به دو دسته پیستونی و دیافراگمی تقسیم می شوند. البته هر دو از نظر عملکرد شبیه هم هستند. پمپ های برتولینی از نظر نوع کوپلینگ به 2 دسته پمپ های کوپلینگ مستقیم و پمپ های کوپلینگ شاسی تقسیم می شوند. برتولینی هر ساله انواع پمپ ها را با کیفیت و کارایی بهتر نسبت به مدل های قدیمی طراحی و تولید می کند.

عملکرد پمپ برتولینی

پمپ واشر فشار قوی یا پمپ ماشین لباسشویی از انواع تجهیزات شستشوی برقی با آب هستند. این پمپ ها در شستشوی حرفه ای کاربرد دارند. پمپ ها تمام تجهیزات و سطوح آلوده را با فشار آب بسیار بالا تمیز می کنند. https://intotech.ir/36030

پمپ یا سیستم آبپاش برتولینی برای شستشو به این صورت است که پمپ را از طریق خروجی به مخزن متصل می کند تا آب ورودی را تامین کند. پمپ مورد استفاده فشار آب ورودی را افزایش می دهد تا آب را با فشار بالاتری به بیرون هدایت کند. به همین دلیل است که جت‌های آب در بلند کردن و از بین بردن کثیفی مؤثرتر هستند.

انواع مختلفی از پمپ های برتولینی در بازار وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود آنها را خریداری کنید. از کاربردهای پمپ برتولینی می توان به استفاده از آنها برای مصارف خانگی مانند شستشوی وسایل نقلیه در کارواش ها، تمیز کردن سطوح مختلف، تمیز کردن تاسیسات از آلودگی های سخت و چسبنده، تمیز کردن تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، تمیز کردن دیوارها و سازه ها اشاره کرد.

مزایای استفاده از پمپ های برتولینی

پمپ های کارواش برتولینی را می توان بهترین و پرطرفدارترین پمپ های موجود در بازار دانست. به دلیل استفاده گسترده، قطعات آنها به راحتی قابل تعمیر و تعویض هستند. این کلید خرید واترجت برتولینی است. سایر مزایای پمپ برتولینی در زیر شرح داده شده است:

نیاز به زمان کمتر برای شستشو: پمپ کارواش برتولینی به دلیل فشار بالای آب خارج شده از آن، فرآیند نظافت را سرعت می بخشد. در نتیجه زمان کمتری برای شستن نیاز دارد.

کشیدن کمتر روی دستگاه قطعات پمپ برتولینی در هماهنگی کامل با یکدیگر طراحی شده اند. همین امر باعث افزایش طول عمر و دوام پمپ های این شرکت می شود.

حداکثر مصرف آب: همانطور که گفتیم فشار بالای آب پمپ برتولینی زمان تمیزکاری را کاهش می دهد. این منجر به حداکثر مصرف آب می شود.

اجزای پمپ

هر یک از اجزای باکیفیت پمپ های برتولینی عملکرد خاصی دارند. اجزای پمپ کارواش صنعتی برتولینی شامل میله پیستون فولادی، محور فولادی یکپارچه، پیستون سرامیکی با راندمان بالا، بلبرینگ های با کیفیت و شیر یک طرفه برنجی فشار قوی می باشد.

جنس پمپ برتولینی از فولاد ضد زنگ، برنز و آلیاژ مقاوم در برابر خوردگی در قطعاتی مانند پیستون داخلی و محفظه می باشد. مصرف زیاد قطعات پمپ کارواش به دلیل استفاده از آلیاژهای فلزی بی کیفیت یکی از معایب پمپ ها می باشد. دلیل این امر آب رسانی یا فشار بالای آب در این پمپ ها می باشد. این مشکل با استفاده از مواد مرغوب و آلیاژهای مقاوم در برابر زنگ زدگی حل می شود. به همین دلیل تعمیر یا تعویض قطعات پمپ برتولینی برای مدت طولانی پس از استفاده ضروری نیست.

خرید پمپ کارواش صنعتی برتولینی

برای خرید پمپ برتولینی بهتر است به نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز این برند در ایران مراجعه کنید. آب نیرو یک تجارت تخصصی و مرجع تجهیزات صنعتی و یکی از عرضه کنندگان انواع محصولات صنعتی می باشد. محصولات این صنعت شامل پمپ های شستشوی صنعتی برتولینی و تقویت کننده های پمپ آب، پمپ های صنعتی و نفت، تجهیزات انتقال و خط لوله، کمپرسورها و تجهیزات هوای فشرده، سیستم های فیلتراسیون، سیستم های آبیاری تحت فشار، مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب، لوله های پلی اتیلن و غیره می باشد.

فروشگاه تخصصی آب نیرو دارای بخش های فنی، مهندسی و تولید می باشد. در این شعب می توان نیازهای مشتریان را در بخش های مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، شرکت های چوب و کاغذ و بسیاری از صنایع دیگر تامین کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.